niedziela, 27 kwietnia 2014

Komunia :(

Heii :)
Dzisiaj mial moj Kuzyn komunie :) Ale niestety przydazylo mi sie cos strasznegoo :( Podczas Mszy Zemdlalam :( Gdy kleczalam nagle widzialam wszystko czarne a mialam otwarte oczy . Powiedzialam do mamy - Mamo Nic nie widze ! A potem nic nie pamietam :( Moja mama opowiedziala mi ze moj tata wyciagnel mnie przed kosciol i tam przyslo kilka  kobiet i trzymaly mi nogii w gorze zebym sie obudzila . Pomoglo ale dopiero po kilku minutach . Gdy sie obudzilam dali mi troche wody  do picia . Pierwszy raz w zyciu zemdlalam . I to jest smieszne bo nagle nic nie czujesz :) Ale nie chce zeby mi sie cos takiego powtorzylo ! :( Ja bede konczyc .
Bay,Bay ♥

1 komentarz:

  1. Mi się już zdarzyło parę razy zemdleć , straszne uczucie . Zawsze jak jestem w kosciele robi mi się niedobrze i słabo , mam ciemno przed oczami jak Ty , więc nie jesteś sama :)
    obserwuje, mam nadzieję że się odwdzięczysz bo każdy czytelnik to dla mnie motywacja do dalszego pisania (a dopiero zaczynam z blogowaniem)
    pozdrawiam, x1307.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń