poniedziałek, 21 kwietnia 2014

My Day :)

Heii :)
Sama nie mam zielonego pojecia jak zaczac . Powiem wam ze zaplanowalam sobie ten tydzien inaczej niz jest :( Wiec jestem w niemczech i tu mamy 2 tygodnie ferii . 1 Tydzien juz minol  , ale  od czwartku jestem strasznie chora . Kaszle mam zatkany nos i czasami Wymiotuje  ,  czasami mam Bol glowy i brzucha :( . Dzisiaj  juz nie moglam spac od 3:40 ! :( A tak poza tym Jest u mnie OK :)  Pgode mamy tutaj Swietna 23 stopnie 24 :)  Ale ja nie moge z tego skorzystac bo musze lezec w lozku :( Najwyzej moge posiedziec na balokonie xD  Gdy mi sie nudzi  ogladam Serial Rodzinka.pl pewnie kazdy zna haha  . Ale polecam bo potrafi rozweselic w smutne lub deszczowe dni :) . Oprocz tego ? Pisze list do mojej Przyjaciolki Natalki ktora niestety mieszka w Polsce :( :'(  Pozdrowienia jesli czytasz tego posta xD Jezeli chcecie dam wam  Link do jej NOWEGO bloga na Dole :) xD  Poza tym caly czas siedze przed komputerem i jem Tofifi lub cos innego :) xD haha...  Chciala bym zrobic Posta z pytaniami i odpowiedziami :) Milo by bylo gdybyscie zadawali mi pytania pod tym postem  , lub na Facebook'u , na asku lub twitterze :) Na dole dam wam linka do wszystich tych stron :) <3 Pozdrawiam Wszystkich czytajacych i zachecam do Obserwowania :) Obiecuje ze Zaobserwuje spowrotem :)  .
Facebook --> https://www.facebook.com/kornelia.kolodziejska.5?ref=tn_tnmn
Twitter  -->https://twitter.com/kora27aa28
Ask --> ask.fm/Korneliakolodziejska
Blog Natalki -->

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz